Wednesday, June 03, 2009

شوخی است، اما واقعیت دارد


نویسنده: رامتین – تصویر این پست دوباره متعلق به نیک‌آهنگ کوثر است

احتمالا شما هم جزو کسانی هستید که پست لوس قبلی وب‌لاگ ما را خواندید و احتمالا چند دقیقه‌یی خندیدید و برای‌تان جالب بود، چند دقیقه لذت بردید. احتمالا شما یا مثل من هستید، کسی که تصمیم گرفته برود رای بدهد و نامزدش هم مشخص است، یا مثل وب‌لاگ پسر هستید، نمی‌خواهید در انتخاباتی که می‌آید شرکت کنید. قصد این کار را ندارید
احتمالا شما اگر در داخل ایران زندگی می‌کنید، دیشب شبکه‌ی سه شاهد مناظره‌ی محمود احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی بودید. احتمالا شما که این برنامه را تماشا کردید، شوکه شدید از انسانی که همه چیز به مسخره می‌گیرد. احتمالا شما هم مثل من دیشب را خیلی بد گذراندیدید. همه‌اش در فکر برنامه‌ی شگفتی که دیده‌اید
می‌دانید، پست قبلی را طبق یک مساله‌ی عنوان شده توسط سید ابراهیم نبوی، طنزپرداز برجسته‌ی کشور نوشتم. او جایی نوشته بود که احمدی‌نژاد شوخی بامزه‌یی است، اما بدی‌اش این است که همه‌ی ما هم داخل همین شوخی هستیم
توجه کنید: همه‌ی ما متاسفانه داخل همین شوخی هستیم. شوخی است، خنده‌دار است، مضحک است، اما واقعیت دارد
همه‌ی کسانی که در داخل کشور ایران زندگی می‌کنند، مستقیم با کله تا ته داخل همین شوخی بی‌مزه و لوس هستند

امروز جمعه است. هفته‌ی دیگر جمعه انتخابات برگزار می‌‌شود. تصمیم دست خود ماست. که بخواهیم و مثل من برویم و به این شوخی لوس بگوییم: نه. به این مرد بگوییم: نه. به تمام این چهار سال بگوییم: نه
یا این‌که در خانه بمانیم و چهار سال دیگر در همین شوخی لجن‌مال شویم
شوخی است، اما متاسفانه واقعیت دارد

3 comments:

  1. من پست قبلی رو خوندم که بامزه بود.من تصمیمی برای رای دادن ندارم.من داخل ایران هستم ولی چند سالی هست که اصلا تلویزیون رژیم رو نگاه نمیکنم.دیشب هم خوب خوابیدم.بله ولی این واقعیت داره که ما توی این شوخی گیر کردیم ولی آیا رای من و شما در جریانی که از قبل معلوم هست چی به چی هست موثر خواهد بود؟
    www.eshaareh1.bloghaa.com

    ReplyDelete
  2. سلام
    وبلاگ و مطالب جالبی داری

    یه پست جدید نظرسنجی راجع به زندگی مشترک دو پسر تو وبلاگم نوشتم اگه دوست داری بیا و نظر بده و اگه از دوستانت میدونی کسی علاقه داره بگو تا بیاد و تو این نظر سنجی شرکت کنه .

    با تشکر و سپاس - رامین

    ReplyDelete
  3. سلام
    دارم چند پست آخر را می خوانم عزیزم
    بووس

    ReplyDelete