Friday, July 11, 2008

والس برای تنهایی

توی خیابان پر بود از گربه. هر جور. هی شکلی. هر اندازه‌یی. هر رنگی. مغرور. آرام. مظلوم. شیطان. جیغ‌جیغو. لال. ولگرد. معلول. هیجان زده با موهای سیخ‌سیخی. خوشگل با یک عالمه موهای سفید نرم ناناز. شیک با یک عالمه انگشتر و دست‌بند و گردن‌بند. کت شلواری. جین و تی‌شرت. تی‌شرت‌های رنگارنگ. یک جوری مست کننده. مدهوش کننده. بوی عطری که توی هوا بود سرم را گیج می‌داد. یک جورهایی بودم. شنگول. پلشت و خوشحال. بستنی قیفی‌ام را لیس می‌زدم و گربه بودن چقدر خوشبخت بودن است. میو. بوس. میو. میو

× ×‌ ×

حرف زدن قدرت می‌خواهد. توی خیابان پر از چیزهای جالب است. موجودات دوست داشتنی خوشگل. با بدن‌های ناز. دلم می خواهد باهاشان دوست شوم. آرام انگشتم روی تن‌شان بلغزد و جایی دور کمر آرام بماند روی تن نازک‌شان. حرف زدن جرات می‌خواهد. می‌ترسم. نگاه کردن آزاد است. با نگاهم می‌بلعم. با نگاهم توی خیابان آواره پیش می‌روم و می‌بلعم و خوشبختم. میو. میو

× × ×

کی می‌یاد با من
برقصه
؟
یه والس آرام
تا صبح
یا تا جایی
حوالی نیمه
شب
؟


توضیح: دلم نوشتن می‌خواهد. دلم کامنت می‌خواهد. کامنت‌های‌تان را دوست دارم. چرا بیشتر وقت‌هایی که می‌خواهم جواب بدهم صفحه‌ها باز نمی‌شوند؟ من بچه‌ی خوبی‌ام به خدا. میو. میو

8 comments:

  1. Anonymous10:22 AM

    گربه بودن هم عالمی داره البته ... گاهی اوقات می گم چقدر باحال می شد اگه راه میفتادیم تو خیابون و دنبال هم می کردیم ... جیغ می زدیم و هی برای جفتگیری چنگال و دندون خرج می کردیم ...
    اصلاض بهتر بگم سالی یه بار یادمون میفتاد که عشقبازی کنیم ... اما بقیه ی سال فقط دغدغه ی سیر شدن داشتیم
    حیف که من همیشه گرسنه ام

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:39 PM

    میو میو... اگه یه ماه با من و بر و بچه ها سر کنی از اون گربه های شیطون میشی. گرم و قشنگ بود. اگه خواستی من باهات می رقصم

    ReplyDelete
  3. مرسی بخاطر پست و کامنت قشنگت

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:09 PM

    kheili bahal bud raamtin jan
    engar in post az zabuneh maneh

    harf zadan jorat mikhad
    delam mikhad bahashon dost besham(albateh dosteh mamoli dar moredeh man ,akheh dirist ke ba nazanini peyman daram).
    gorbeh budan to rangha va booha lezat bakhsheh
    to ham mesleh mani ashghe zendegi rang,boo,...albateh man yekam ba shikam moshkel daram ziyad ahleh ta'm va mazeh va ghaza nistam ..
    movafagh bashi pishieh kosholllllll moshollllll

    ReplyDelete
  5. قشنگ قشنگ بود . صاف مثل دل

    ReplyDelete
  6. Anonymous8:35 PM

    فقط چون دلت كامنت خواسته مثل يك بچه ي نفهمِ بي احساس يك لگد حواله ي اين گربه ي لوسِ تو خيابان مي كنم!!

    سلام

    ReplyDelete
  7. دیگه نه آدم ها از ماشینهای تو خیابون متحرک می ترسن نه گربه ها از آدمها

    ReplyDelete
  8. چشم چرونی هم عالمی داره

    یه پست دارم در مودر همین مورد توی یه فست فود
    بخونش فکر کنم به کارت بیاد

    اما خوبه که چشم چرونی کنی بدون این که ارزو کنی
    چون اینجوری کوله بار حسرتت زیاد میشه و بس

    ReplyDelete